[Fanda] google a domovská stránka?

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Středa Září 23 19:14:52 CEST 2015

Tak se musím hned omluvit a opravit.

Tím níže uvedeným nastavením se bude daná stránka načítat jen při spuštění
prohlížeče, není to ale domovská stránka - která by se načítala Alt + Home.

M.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Klein <marklein na seznam.cz>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 23. 9. 2015 19:09:28
Předmět: Re: [Fanda] google a domovská stránka?

"Dobrý den.

Postup:

F10 - google tlačítko
šipka dolů otevře menu
2 krát N Nastavení

Přejít na sekci "Při spuštění" (nadpis úrovně 2)
A přepínač na "Otevřít konkrétní stránku nebo skupinu stránek"
Tabulátorem na odkaz "Skupina stránek"

V dialogu pod nadpisem h2 "Stránky otevírané při spuštění"

Zadat URL

Přejít na tlačítko OK a potvrdit.

(Pokud jsem se snažil už načtenou stránku uložit jako výchozí
pomocí tlačítka "Použít aktuální stránky", tak se mi to nedařilo.)

Zdravím

Martin

Dne 23.9.2015 v 18:44 Jiří Hloch napsal(a):
> Zdravím fandové, nikdy jsem google chrome nepoužíval, ale začínám zkoušet,
jak to s odečítači jde.
> Při otevření tohoto prohlížeče bych si chtěl nastavit domovskou stránku
seznamu, nebo google, ale nedaří se mi najít, kde to lze nastavit.