[Fanda] google a domovská stránka?

Martin Klein marklein na seznam.cz
Středa Září 23 19:09:05 CEST 2015

Dobrý den.

Postup:

F10 - google tlačítko
šipka dolů otevře menu
2 krát N Nastavení

Přejít na sekci "Při spuštění" (nadpis úrovně 2)
A přepínač na "Otevřít konkrétní stránku nebo skupinu stránek"
Tabulátorem na odkaz "Skupina stránek"

V dialogu pod nadpisem h2 "Stránky otevírané při spuštění"

Zadat URL

Přejít na tlačítko OK a potvrdit.

(Pokud jsem se snažil už načtenou stránku uložit jako výchozí
pomocí tlačítka "Použít aktuální stránky", tak se mi to nedařilo.)

Zdravím

Martin