[Fanda] Alternativa ke Skypu

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Září 23 09:44:13 CEST 2015

ja by som odporučil teamtalk, problém ale aj výhoda je práve to, že to
nie je centralizované. Výhoda teda v tom, že sa to nezrúti celosvetovo,
nevýhoda v tom, že si treba nájsť server. Servery na teamtalk ale
existujú, má to oveľa lepšiu kvalitu. alebo potom hello vo firefoxe,
prípadne google talk, hoci teda fakt neviem, ako je GT prístupný.

Dňa 23. 9. 2015 o 4:34 Vítek napísal(a):