[Fanda] co s tímto souborem?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Září 23 09:41:50 CEST 2015

a nemáte súbor uložený na serveri poskytovateľa? Vidím, že používate
volny.cz, neviem, aká je tam kapacita schránky, mňa už neraz takto
zachránil gmail. Hoci má to teda aj nevýhody, ak sa mi raz niekto
dostane do schránky, taktu nájde fakt všetko. Ptípdne horšia
alternatíva, skopírovať si tie recepty na novo z tej jej stránky, ak
ešte existuje.

Dňa 23. 9. 2015 o 7:59 GP1 napísal(a):