[Fanda] Alternativa ke Skypu

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Středa Září 23 06:37:04 CEST 2015

Dobrý den,
skype už je v pořádku, ale taky mě to v pondělí štvalo, žádné pořádné psaní,
viděla jsem vše ofline, no hrůza.
Jarka

----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Wednesday, September 23, 2015 4:34 AM
Subject: Re: [Fanda] Alternativa ke Skypu

Tome,

Tam by jsi si nepomohl, problém byl výpadek Skype, takže propojit cokoli se
Skype by přece nepomohlo. Jinak Skype a NVDA naprosto v pohodě, nepřipadá
mi, že je to nějaký moloch, holt není tlačítko první ale druhé, nebo třetí,
trošku někde jinde, a staromilce 3,8 to dokáže vytočit, chce to trošku
flexibility, míním to všeobecně:).

Dotaz byl po bezplatné alternativě, jasně, že mám telefon, ale o to tu
nejde, jde o bezplatnou alternativu ke Skype. Když třeba učíte po Skype
jako já 60 minut, navíc několikrát denně, tak se to asi prodraží. Tedy díky
zatím Peťovi Haladovi za jeho alternativu, určitě prozkoumám.

Hezký den
Vítek

>Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
>22. 9. 2015 21:09
>
>Zdar.
>Taky jsem už přemejšlel, jestli něco existuje, páč Skype molochovatí a
>molochovatí a už mě to začíná rozčilovat. Bohužel je ale problém v tom, že
>kdyby něco existovalo, jakože stoprocentně jo, tak to prostě nikdo
>nepoužívá, páč všichni maj Skype. Takže kdyby existovala apka s
jednoduchým
>rozhraním propojitelná se Skypem, to by byla paráda. :D Ale to bych chtěl
>moc resp. asi by stačil GW Connect, ale na tom mě štve, že nejde propojit
> [...]

---