[Fanda] Alternativa ke Skypu

Vítek tapin na wo.cz
Středa Září 23 04:34:05 CEST 2015

Tome,

Tam by jsi si nepomohl, problém byl výpadek Skype, takže propojit cokoli se
Skype by přece nepomohlo. Jinak Skype a NVDA naprosto v pohodě, nepřipadá
mi, že je to nějaký moloch, holt není tlačítko první ale druhé, nebo třetí,
trošku někde jinde, a staromilce 3,8 to dokáže vytočit, chce to trošku
flexibility, míním to všeobecně:).

Dotaz byl po bezplatné alternativě, jasně, že mám telefon, ale o to tu
nejde, jde o bezplatnou alternativu ke Skype. Když třeba učíte po Skype
jako já 60 minut, navíc několikrát denně, tak se to asi prodraží. Tedy díky
zatím Peťovi Haladovi za jeho alternativu, určitě prozkoumám.

Hezký den
Vítek