[Fanda] co s tímto souborem?

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Úterý Září 22 21:58:53 CEST 2015

no já se na to Jarce díval zkoušel sem to i ve 2013 i 2010 a vyhazuje to
ve obou toto, zkoušel sem i přepsat příponu na docx.
Microsoft Word
Při otevírání souboru v aplikaci Word došlo k chybě.
Zkuste některé z těchto kroků:
* Ověřte oprávnění k souborům pro dokument nebo jednotku.
* Ujistěte se, zda je k dispozici dostatek volné paměti a místa na disku.
* Otevřete soubor v převaděči Obnovení textu.
  (C:\Users\Uzivatel\...\Lenka Rojíková.doc)
Zobrazit nápovědu >>
OK
jak se ve 2013 zpouští ten převaděč textu, resp má to vůbec nějaký smysl
jej zpouštět, či existuje eště něco jiného pro opravu, protože jestli se
zprávně domýšlím je soubor poškozen, ale nevím, zatím sem se s takovým
souborem nesetkal.
díky moc za rady.

Petr Vondrášek