[Fanda] co s tímto souborem?

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Úterý Září 22 21:12:11 CEST 2015

Zdravím,
a píše vám to word alebo windows? Ak windows, tak skúste otvoriť vord,
stlačiť skratku ctrl+o a nájsť dokument. Ak vám to píše vord, tak skúste
skontrolovať príponu tak, že stlačíte f2 a po písmenkách ju prebehnete.
Mohlo sa stať, že sa tam priplietol omylom nejaký znak ako - a podobne,
ktoré obvykle naše čítače nečítajú.
R.K.

Dňa 22. 9. 2015 o 20:59 Jaroslava Dvořáková napísal(a):