[Fanda] OP system v pocitaci

Úterý Září 22 20:50:36 CEST 2015

Dobré odpoledne,

původní otázka začínala "jak nejsnadněji", proto si do soutěže dovolím
zaslat další variantu, kterou osobně pokládám za jednodušší:

Počítač, Místní disk C: a zde se šipkou dolů podívat, zda složka
"Program Files" má brášku "Program Files (x86)" či nikoliv. Jedna
složka znamená, že systém je 32bitový, dvě složky Program Files jsou v
64bitovém systému.

Hezký den.

Michal Jungmann