[Fanda] Alternativa ke Skypu

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Úterý Září 22 20:21:48 CEST 2015

Taktiež zdravím,
najlepšiou alternatívou pre Skype je pri výpadku mobil. alebo pevná
linka, či VOIP.
Pokiaľ mi ide o služobné, obchodné, alebo inak významné hovory, tak
samozrejme volím alternatívu, ktorá je spoľahlivá, čiže v podstate ide
vždy o platenú službu.
Včera som Skype nepoužil, takže ani neviem, či bol výpadok len v rámci
bezplatnej služby, alebo nefungovali ani platené služby, nič to ale
nemení natom, že pokiaľ mi ide skutočne o dôležitý hovor, tak proste
zdvihnem mobil a volám z neho, mimochodom, okrem toho, že sa človek v
podstate vždy dovolá, ak je volaný pri telefóne, alebo môže hovoriť, tak
to z hľadiska profesionality aj vypadá lepšie... Cs.

--

s pozdravem, Cs.