[Fanda] co s tímto souborem?

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Úterý Září 22 17:22:02 CEST 2015

Ještě me napadlo, že notebook už má soubory s příponou docx, že by tohle byl
problém tedyv koncovkách? Ale to asi problém nebude.
Jarka

----- Original Message -----
From: "Jaroslava Dvořáková" <dvorjar na volny.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, September 22, 2015 5:20 PM
Subject: [Fanda] co s tímto souborem?

                    Dobrý den,
před chvílí jsem si dala na externí disk soubor s recepty od jedné
makrobiotické kamarádky, ten soubor mi poslala před časem.na stoláku mám win
XP, na noťasu winmonitor a win7. winmonitor mám i na stoláku, ale tam je
stará verze, ale problém je v tom, že mi prostě soubor nelze otevřít ani na
jednom počítači, jak je to možné, že by byl poškozen?
Jarka

---

---