[Fanda] Ještě jednou upgrade na Windows 10

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Úterý Září 22 14:36:45 CEST 2015

Ahoj,

Ucet neni treba, da se i udelat lokalni ucet.

Co se tyce cestiny, pokavad nemas nainstalovany nejaky sapi syntetizer WTV,
hlas, i kdyz u hlasu si myslim, ze ten asi uz s narratorem nepude,

tak to bude jen v anglictine. Jestli mas WTV, tak spust narrator pomoci:

win +r

narrator

A vyber tam hlas a vyber preferovany.

Ani JF nemluvil ona ej to nejaka pripravna faze a mluvil mi tam teda jen
narrator no.