[Fanda] ako správne nastaviť prihlásenie sa pomocou odtlačku prstov

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Úterý Září 22 14:13:29 CEST 2015

Zdravím,
môj notebook, nakoľko je určený pre busines sféru má zabudovaný snímač
odtlačku prstov. Povedal som si, že pre čo to zo srandy nevyskúšať a tak
som sa jal zisťovať ako to funguje. Je to celkom jednoduché. Keď som
klikol v ovládacom panely na biometrické funkcie a zvolil používať
odtlačky prstov so systémom windows, prešiel som sprievodcom a nastavil
si to na ukazovák pravej ruky. Všetko prebehlo pomerne ľahko a otlačok
sa nastavil. Problém je v tom, že keď sa pomocou neho chcem prihlásiť do
systému, win síce zaregistruje že je to môj odtlačok no vypíše, že nebol
zaregistrovaný pre prihlásenie sa do systému.
Možno len blbo hľadám no takúto možnosť som nikde nenašiel. Mohol by mi
niekto prosím poradiť, kde to hľadať.
Za odpoveď vopred srdečne ďakujem.
R.K.