[Fanda] Ještě jednou upgrade na Windows 10

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Září 22 12:18:06 CEST 2015

Milí Fandové,
upgradoval prosím někdo z Vás za pomoci poslední stabilní verze NVDA z
Windows 7 na desítky?
Někde na jejich webu jsem se dočetl, že NVDA nemluví v poslední fázi
upgradu, tak se chci zeptat, jak to vlastně je.
Doporučují tam spustit Narrator, ale mně v sedmičkách Narrator z
nějakého důvodu nemluví česky, pouze anglicky, je tam nějaký microsoftí
hlas Anna či jak se to jmenuje - asi mi v PC chybí nějaké další hlasy.
A také by mě zajímalo, jak je to vlastně s podmínkou vlastnit účet u
Microsoftu, každý tvrdí něco jiného.
Děkuji za konstruktivní a fakticky ověřené odpovědi.
Martin.