[Fanda] Fanda o5 v provozu

Pavel Kerouš pavel.kerous na fjfi.cvut.cz
Úterý Září 22 11:15:53 CEST 2015

Zdravím všechny,
problém s omezením provozu konference je vyřešen. Způsobil jej špatně zkonfigurovaný server odchozí pošty FJFI, který aktivitu konference vyhodnotil jako generování spamu, a po rozeslání cca 70 zpráv další komunikaci zablokoval. Server SMTP spravuje kolega ing. Vokáč, který již chybu odstranil. Pokud jde o mne, za pět dní, kdy jsem problém řešil, jsem nastudoval téměř veškeré technické informace o konferenční aplikaci Mailman, na které Fanda běží. Tyto nově nabyté znalosti by mohly být do budoucna jistou devízou při správě konference, i když některé druhy živelných pohrom ani s jejich pomocí nezastavím.
Přeji všem, ať vám bajty běhají svižně a hlavně tam, kam mají.
Pavel Kerouš