[Fanda] dotaz k jawsu

Úterý Září 22 10:54:18 CEST 2015

Dobré odpoledne,

pokud je mi známo, tak verzi 16 nemusíte mít na daném počítači fyzicky
nainstalovánu, ale musí zde být načtena autorizace pro verzi 16.
Záleží tedy na tom, kdy jste na počítači JAWS naposledy autorizovala
-- zda již v této době byla Vaše licence platná do verze 16 (pak
nemusíte dělat nic) nebo ještě ne -- v tomto případě bude patrně
potřeba aktualizovat údaje o licenci na lokálním počítači zopakováním
autorizace za použití Vašeho ILM autorizačního čísla; aktivace se v
tomto případě na ILM serveru výrobce neodečítá.

Hezký den.

Michal Jungmann
GALOP, s.r.o.