[Fanda] oblíbené a explorer

Jozef Lackovský lackovsky na clnet.cz
Úterý Září 22 10:08:16 CEST 2015

Ahoj Jindro,
já to kopíroval z:
Documents and settings\Jozef Lackovsky\Oblíbené položky
A tam najdeš vše s koncovkou .url, to vykopíruj a nakopíruj do nového
počítače.
Zdraví
Jozef L.

 Dobrý den přeji všem.
 Mám takovoou prosbu.
 Je to určitě jednoduché, ale mě nějak tlačí čas, musím si zálohovat počítač
 z důvodu toho, že budu mít brzy nový a na jednu věc nemohu přijít.
 Mám v prohlížeči internet explorer hromadu adres v oblíbených a nechce se
mi