[Fanda] oblíbené a explorer

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Úterý Září 22 09:56:49 CEST 2015

Díky Miloši, už je to v pohodě.
Jak fanda dlouho nefungoval, tak sem to sám našel, zas tak složité to
nebylo.
Jindra.

Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, September 14, 2015 11:02 AM
Subject: Re: [Fanda] oblíbené a explorer

Ahoj, Jindro,
podle mě by stačilo si zazálohovat složku Oblíbené, ale neřeknu Ti přesně,
kde jí najdeš. Někde v Document and Settiongs a záleží na operačním systému
a možná i verzi Exploreru.
Explorer má v menu Soubor položku Export, tam by to mělo také být.
Já používám Chrome a to si to ukládá přímo kamsi do účtu Googlu.
Miloš

Dne 14. září 2015 0:01 Jindřich Gombos <gombos.jindrich na seznam.cz>
napsal(a):

> Dobrý den přeji všem.
> Mám takovoou prosbu.
> Je to určitě jednoduché, ale mě nějak tlačí čas, musím si zálohovat
> počítač z důvodu toho, že budu mít brzy nový a na jednu věc nemohu přijít.
> Mám v prohlížeči internet explorer hromadu adres v oblíbených a nechce se
> mi je nějak ukládat jednu po druhé a vkládat zase do nového.
> Snažil sem se v rychlosti najít, zda by se to vše nedalo nějak vykopírovat
> a přenést do nového počítače, leč nějak nic nemohu najít.
> Je nějaká taková možnost, poradí někdo prosím?
> Díky - Jindra.

> [...]

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.