[Fanda] jednoduchá VPN

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Pátek Září 18 20:45:07 CEST 2015

Ahoj,
ano, mám to už vyřešené, nakonec jsem zvolil Tinc vpn
http://tinc-vpn.org/
Jede mi to na Arch, Ubuntu a Windows server 2012, všechno se řeší
konfiguračníma souborama, které se jen rozkopírují na všechny
počítače... možná to není tak jednoduché jako tvoje řešení, nicméně mi
funguje. Pro Android prý taky existuje klient, ale zatím jsem to
nepotřeboval.
Nicméně díky moc za tuto informaci, tenhle kousek software jsem neznal a
může se hodit.
Vojta