[Fanda] Total Commander 8.51 příkaz cíl = zdroj

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Září 16 16:35:38 CEST 2015

Ahoj, Pavle,
zajímavý dotaz - nemám s tím zkušenosti, ale našel jsem ...
menu Start - Změna hlavní nabídky - dialogové okno,
úplně dole karta Různé
vpravo v kartě dole - Předefinování klávesových zkratek (přiřazení kláves)
Navolíš si klávesovou zkratku - všechny zdaleka neznám, tak třeba
Ctrl+Alt+F2?
Pokud je v rozbalovacím seznamu Přikaz Výchozí příkaz bez přiřazení, můžeš
ba dokonce musíš použít vedle tohohle políčka tlačítko, které ovšem nemá
žádnou popisku, takže mluvit asi nebude - je na tom tlačítku namalovaná
lupička - otevře se dialogové okno Vybrat příkaz a tady zvolíš vlevo kartu
Různé a v obrovském seznamu příkazů na opravé straně vyhledáš příkaz
cm_MarchSrc má číslo 532 a je u něho napsáno česky Cíl = Zdroj a to
potvrdíš OK. Vrátíš se do dialogového okna Konfigurace - možnosti nastavení
a to taky potvrdíš OK.
Ještě bych asi doporučil menu Konfigurace - Uložení nastavení, pokud to
není nastaveno, aby si pamatoval každou změnu.
Hurá! Mně to funguje!
Tak jsem se díky Tvému dotazu něco nového naučil. Díky.
Jinak já to dělám, protože na to koukám, tak, že nahoře nad výpisem vyberu
stejný disk jako v druhém panelu a on zobrazí stejným výpis v jenom i
druhém panelu - v druhém totéž, co v tom prvním, kde jsem s kurzorem nebyl.
Měj se fajn. Miloš