[Fanda] přeinstalace windouws8 na windouws7

Radek Šmaha smahar na seznam.cz
Pondělí Září 14 10:41:51 CEST 2015

Dobrý den,

O jaký NB se jedná?
Víte určitě, že máte Win 8 s možností Downgrade na Win 7?

První co jsem na Windows 8 vyhodil bylo Startmenu, a nahradil jsem je
klasikou jako ve Win 7.
Na to jsem použil softík ClasicShell

Radek

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jarek Polák
Sent: Monday, September 07, 2015 12:16 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] přeinstalace windouws8 na windouws7

Srdečně vás zdravím, chtěl bych váš skušené požádat  o pomoct. Mám v
notebooku nainstalován windouws8 ale nevyhovujemi chtěl bych  si ho
přeinstalovat, na windouws7 skoušel sem utovat, ale nejde to nevím proč
mohli by ste mi pporadit? moc děkuji Polák.