[Fanda] oblíbené a explorer

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pondělí Září 14 08:18:48 CEST 2015

Zdravím,
tak buď cez export, táto položka je v menu súbor v prehliadači. Po jej
odentrovaní sa spustí sprievodca importom a exportom, myslím, že je
dostatočne intuitívny.
Druhá možnosť je zazálohovať si adresár:
"C:\Users\meno\Favorites"
v ktorom sú uložené obľúbené položky a tie neskôr nakopírovať do nového
počítača na rovnaké miesto.

Dňa 14. 9. 2015 o 0:01 Jindřich Gombos napísal(a):