[Fanda] oblíbené a explorer

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Pondělí Září 14 00:01:18 CEST 2015

Dobrý den přeji všem.
Mám takovoou prosbu.
Je to určitě jednoduché, ale mě nějak tlačí čas, musím si zálohovat počítač
z důvodu toho, že budu mít brzy nový a na jednu věc nemohu přijít.
Mám v prohlížeči internet explorer hromadu adres v oblíbených a nechce se mi
je nějak ukládat jednu po druhé a vkládat zase do nového.
Snažil sem se v rychlosti najít, zda by se to vše nedalo nějak vykopírovat a
přenést do nového počítače, leč nějak nic nemohu najít.
Je nějaká taková možnost, poradí někdo prosím?
Díky - Jindra.

Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.