[Fanda] sdílená složka v síti

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Neděle Září 13 22:39:33 CEST 2015

Ahojte,
No nějak mi to pod Win 10 nejde a nevim, kde dělám chybu.
Jeden NB, nasdílel sme složku pohádky, abych tam dcerám mohl házet to,
co jim stáhnu a nemusel šašit s flashkou.
Ale problém je, že počítač v síti vidim, v lepším případě se do něj
dostanu, ale nedostanu se už do složky pohádky.
V cílovém počítači na kartě sdílení sem zkoušel přidat jednak everyone a
dát parametr úovolit úplné řízení, nicméně to též neprošlo.
Rád bych to měl, abych buď mohl zadat jakékoli jméno třeba František
Josef II a Heslo 20000 a a by mě to do složky pustilo a aby jen tento
účet měl možnost mazat soubory ze složky, nepude-li to tak, tak teda
abych tu možnost aspoň měl tam zapisovat.
Diky a s pozdravem,
M D