[Fanda] Připojení UPC vi free

ppartyka ppartyka na chello.cz
Pátek Září 11 13:59:35 CEST 2015

Zdravím,

nemohu vyřešit připojení na UPC vi free na jednom notebooku, kde mám Win7. Pořád se to tváří, že nejde připojit nebo to zpět hodí na přihlašovací formulář uživ jména a hesla. Podotýkám, že heslo i jméno je v pořádku, protože se jiné zařízení s Androidem dalo připojit. Velká písmena v uživatelském jménu (název mail adresy) - to už se mně podařilo objevit, i když to na první pohled jasné není, takže zadávám do přihlašovacího formuláře uživ jméno s velkými písmeny - a stejně nic.

Chci se zeptat. Ukládá se někde v sedmičkách parametry sítí, ke kterým se systém snažil připojit podobně jako je tomu v Win xp?

Na bezdrátové sítě se dostávám přes plochu stisknutím několikrát tab a potom šipkama dojedu na příslušnou položku v systémové liště, otevřu seznam dostupných sítí, vyberu "vi free" síť a dám připojit. V kontext menu nic jiného se nenabízí, ale snad by bylo ideální nějak tuhle síť zkonfigurovat i v místě, kde zůstaly stopy po předchozích snahách připojit se.

Problém může být i s certifikátem, který na UPC stránkách doporučují, ale v reálu někdy není potřeba - tak by chtělo prozkoumat, kde se případně tento certifikát mohl uložit a odsud ho odstranit.

Díky všem za případnou pomoc a navedení k řešení problému.

P.P.