[Fanda] konverzia 32 bit aplikácii na 64 bit

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Čtvrtek Září 10 12:03:05 CEST 2015

Zdravím,
mám tu problém, na ktorý neviem nikde zohnať riešenie a mám také tušenie
že ani nezoženiem no prejstotu sa ešte spýtam tu.
Mám tu jeden program, ktorý mi pri pokuse o spustenie vo win 7 64 bit v
kuse vyhadzuje že môj systém nie je kompatibilný. Keď ho ale spustím na
win 7 32 bit tak všetko funguje v pohode pri čom to nie je dosovská ani
konzolová aplikácia lež klasická inštalačka.
Nie je nejaký spôsob, ako skonvertovať túto appku na 64 bitovú?
A ak nie, tak nie je nejaký program ktorý by fungoval ako sandbox, teda
by neotravooval užívateľa ďalším systémom a podobne, len by na pozadí
emuloval funkcie ktoré program potrebuje?
Za odpoveď vopred srdečne ďakujem.
R.K.