[Fanda] 7zip

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Čtvrtek Září 10 09:57:47 CEST 2015

Dobrý den.

Ve startmenu si najděte 7zip, ten rozbalte, šipkou najeďte na 7zip file
manager a ten potvrďte.
Levým altem jděte do menu, šipkou doprava na nástroje, dolů na možnosti. Ty
potvrďte.
Tabulátorem dojeďte na seznam karet a šipkou doprava vyberte kartu pluginy.
po dvou tabulátorech potvrďte možnosti. Po dalším tabulátoru jste v seznamu,
kde si můžete nakonfigurovat, co má být v kontextovém menu vidět: zda se má
zazipovaný soubor rozbalit do té samé složky, kde je ten zbalený, nebo zda
se má rozbalit do složky zvlášť, atd. To si vybíráte šipkou dolů a
zaškrtáváte.

Tak snad jsem to napsala aspoň trochu srozumitelně.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: "Jarek Polák"

Zdravím,už sem to tu psal, předtím některí mi napsali, a moc děkuji
přeinstalovalsem si sistém na win7 nejde mi tam 7zipon se nainstaluje,
ale nevidím ho v kontextovém,menu díval se mse i na nastaavení, tam je
vše pořádku nevím si stím rady mohli by ste pomoct? moc díkuji Jarek.

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3532 / Virová báze: 4365/10607 - Datum vydání: 9.9.2015

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3532 / Virová báze: 4365/10611 - Datum vydání: 10.9.2015