[Fanda] word bloky

GP1 gp1 na nextra.sk
Středa Září 9 20:19:55 CEST 2015

Ahoj Jirko!
To ma nenapadlo- dobrý náápad.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Jiří Stejskal" <stejskal na braillnet.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 9. septembra 2015 19:48
Predmet: Re: [Fanda] word bloky

Ahoj Peter,
mě se na označení bloku osvědčil následující způsob:
Postavím se na místo kde chci mít konec bloku a vložím tam nějaký nepříliš
často se vyskytující znak např. rovnítko, tedy =.
Pak se postavím na místo, kde chci mít začátek bloku a stisknu F8+=.
Tím se mi označí text od místa kde jsem stál až po to rovnítko a s označeným
blokem už můžu dělat další potřebné kroky.
Samozřejmě v textu kde je např. matematika není vhodné dát na konec bloku
zrovna to rovnítko.

Jirka