[Fanda] Poznatek k Excelum 2013 a 2003 a dotazy k OneDrive bylo: Re: vo Worde nepíše horný rad klávesov

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Září 9 11:27:42 CEST 2015

Ahoj, Vašku,
odpověď tam byla, i když mě se na webovém prostředí gmailu ta odpověď taky
schovala za tři tečky. Tak tady je a snad se teď už neschová:
No zjavne áno, najprv som chcel deaktivovať len tento doplnok vo Worde, ale
keďže som z klávesnice nevedel toto urobiť, odinštaloval som celú aplykáciu
cez programy a súčasti a je kľud a pokoj a horný rad zasa píše.

Zajímalo by mě, k čemu ten doplněk je.

Přidám jednu moji zkušenost s Office - zjistil jsem, že se nesnesou na
počítači vedle sebe nainstalované verze Excelu 2013 a 2003. Do té první se
nedá za této situace zapisovat a z druhé se nedá ukládat - hned spadnou.

A když už jsme u těch Office - vyzná se prosím někdo v OneDrive?
Měl jsem účet na hotmailu, ale s novým počítačem s Windows 8 a hlavně asi s
Office 2013 mi přibyl další účet pro OneDrive - aplikace OneDrive firemní.
Jde mi vlastně v tuto chvíli o to, jak resetovat nastavení té původní
aplikace OneDrive - znovu určit, které složky se mají synchronzovat a které
ne a co vlastně znamená přidat do Knihovny OneDrive. Nedají se ty dva účty
nějak sloučit. V tom druhém firemním jsem už překročil velikost 15 GB o pár
mega, ale nic se neděje.
Trochu se mě taky pletou jako složky v systému, protože se jmenují stejně a
rozliším je až podle obsahu.
Tak kdybyste s tím někdo měl nějaké zkušenosti, napište, díky. Miloš