[Fanda] Windows 10

Jan Snyrych snyrych na braillnet.cz
Úterý Září 8 12:34:40 CEST 2015

Dobrý den,

pokud byste si chtěli o některých novinkách ve Windows 10 přečíst, tak se
podívejte na následující článek:
http://www.spektra.eu/cs/clanky/technicka-podpora/novinky_ve_win10

Najdete tam popis nastavení výchozího prohlížeče, nového Start menu a
některých dalších funkcí a příslušné nové klávesové zkratky k nim.

Honza Šnyrych