[Fanda] Bezdrotovy odposluch

GP1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Září 7 08:59:50 CEST 2015

Ahoj Luboš!
Asi najlacnejšie riešenie sú zariadenia na stráženie detí ktoré pracujú s
bežnou rádiovou frekvenciou.

To znamená, že signál zachytíš na bežnom rádii na kraji pásma.

Pred časom som narazil na bezdrôtové sluchátka pracujúce v rozhlasovom
pásme.
MH2001 Hi-Fi S-XBS

K sluchátkam je možné pripojiť kábel, alebo pracujú ako bezdrôtové.
Do sluchátiek vložíš dve mikrotuškové baterie, alebo akumulátory a zapneš
prímač .
Prímač je digitálny ladenie automatické po stlačení tlačidla.

Základna obsahuje aj mikrofon, teda vstup sa prepína medzi mikrofonom, alebo
linkovým vstupom.
 Ftrekvenciu odhadujem na 87,6 MHz a chytal som to aj na bežnom rádii na
kraji pásma mimo staníc.

Základna je napájaná s dvoch mikrotuškových baterií, alebo sietového zdroja.

Sluchátka sa dajú využiť aj ako prenosné radio bez dalších doplnkov.
Peter