[Fanda] Spuštění přehrávání z databáze stanic v TapinRadiu

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Září 6 10:18:25 CEST 2015

Ahoj,
už jsem na to nějak přišel - ono se mi to tu s Jawsem 14 nechová úplně
korektně, třeba při pohybu v menu TapinRadia mi jeho položky nezobrazuje
braillský řádek, jako by se kursor nepohyboval, čte je jen Jaws, ale to
už trvá docela dlouho.
Nicméně v té databázi jsem se už nějak zorientoval, takže děkuji a
omlouvám se za zbytečný e-mail.
Martin.