[Fanda] jak odebrat slošku s dysku

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Neděle Září 6 09:18:45 CEST 2015

Urobte to cez utilitu "čistenie disku." Je súčasťou Windows.
Najrýchlejšie sa k nej dostanete cez edit pole ponuky "štart." Po jej
spustení  sa zobrazí okno s viacerými možnosťami, kde si po tom čo
zvolíte jednotku navolíte, čo treba vyčistiť, ak sa dobre pamätám, tak
zložka windows old je pod položkou systémové súbory.