[Fanda] program vycisteni disku

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Září 5 23:42:41 CEST 2015

To nevím, podle mě to není nijak ohraničeno - určitě bude záležet na
tom, jak moc ten konkrétní stroj používáte - Windows si pořád něco
ukládají a zapisují, takže bych si tipl, že čím méně s tím budete
pracovat, tím méně složka zabere. Obecné údaje ale z hlavy vážně nevím a
po pravdě nechápu, proč to tak prožíváte - při dnešní kapacitě disků na
nějakém GB nezáleží, stejně není moudré mít systém a data na stejném disku.
Martin.