[Fanda] program vycisteni disku

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Září 5 19:44:54 CEST 2015

Ahoj,
velikost 5 GB mi na Windows přijde opravdu hodně málo - máte tam
doinstalovány všechny aktualizace?
Když už píši o těch aktualizacích, vyčištění disku neodebere podle mě
aktualizace jako takové, ale jenom ty stažené soubory aktualizací, které
se pak instalují a v systému zůstanou.
Aktualizace jako takové opravdu odeberete až z ovládacích panelů, pokud
tedy mluvíme o Windows 7; jak je to v novějších verzích Windows netuším.
Martin.