[Fanda] Fw: LeteckaPosta.cz

Měchura Milan mechura.milan na gmail.com
Sobota Září 5 13:00:13 CEST 2015

Dnes přišel oznam o odstranění problému se ztahováním z letecké pošty přes Ie, tak prosím zkoušejte a dejte na podporu na let. poště vědět.

Milan Měchura

----- Original Message -----
From: support LP
To: Měchura Milan
Sent: Saturday, September 05, 2015 12:54 AM
Subject: Re: LeteckaPosta.cz

Dobrý den,
problém by měl být vyřešen, prosím zkuste.
Omlouváme se Vám za komplikace.

S pozdravem leteckaposta.cz

  On 1. 9. 2015, at 22:06, Měchura Milan <mechura.milan na gmail.com> wrote:

  Dobrý den,

  tak bohužel nezabralo.

  Po diskusi s přáteli máme podezření, že došlo na web stránce v pondělí k nějaké změně a pro ztahování již nelze použít prohlížeč InternetExplorer8.
  Ale WinXP s vyššími verzemi IE nepracuje

  Múžete s tím prosím něco udělat?

  Milan Měchura
   verze