[Fanda] google chrome

Martin Klein marklein na seznam.cz
Sobota Září 5 00:32:17 CEST 2015

Dobrý den.

 > že Jaws je už příliš "překombinovaný"

a já si myslím, že se pokouší nabídnout komplexní službu a zpřístupnění
- a uvědomme si, že ne jen - prohlížečů a operačního systému-,
  tak aby jsme se v nich mohli orientovat, a je využívat...

 > tak se může s prohlížečem sekat.

... opravdu záleží se kterým, a v jakých kombinacích, kde jej chceme
používat...

 > Doporučuji s vidícím odzkoušet prohlížeč bez odečítače a nastavit

...možná většinou nemáme tu možnost, a tak odzkoušejme třeba Jaws a NVDA,
opravdu je možné, že se budou v různých situacích doplňovat...

 > Věřím, že Jaws má stále dobrou technickou podporu,

no právě, o to jde (jak tomu rozumím), že je zaměřen na "kompatibilitu"
- spolupráci s operačním systémem MS Windows, který je nám momentálně
nejlépe dostupný...

Martin