[Fanda] google chrome

Pátek Září 4 17:36:32 CEST 2015

Chápem vaše rozčarovanie s Jawsu, tak som tak minule učil jedného pána a
hovorím mu, že no, na to a to je najlepšie Nvda. A on mi povedal "ale
mne nedávno predali upgrade Jawsu a za mnoho peňazí a ja chcem používať
to." No čo máte odpovedať na tento argument?
Odporučil by som vám používať všetko, čo sa v danej situácii používať dá
a je pre danú situáciu najideálnejšie. Teda stránky, ktoré idú dobre s
Ie a Jawsom používať takto, FireFox ak chcete používať s Jawsom, tak s
doplnkom na blokovanie flash obsahu, prípadne ďalšiu inštanciu FireFoxu
s Nvda, kde bude flash povolený, atď, atď. Vždy je lepšie, ak si človek
môže v danej situácii vyberať z viacerých riešení, ako keby niečo
nefungovalo a vyberať by si nebolo z čoho.