[Fanda] google chrome

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Pátek Září 4 15:10:12 CEST 2015

Myslím si, že aj keď má tento prehliadač výbornú odozvu, nieje veľmi
vhodný na denné používanie, ale určitá alternatíva na niektoré situácie
to môže byť.
a jaký prohlížeč by jste mi doporučili používat firefox se neustále seká
a padá a vidící si tento prohlížeč chválí.. a očekával bych, že za ty
prachy co stojí jaws už to podporováno bude.

Petr Vondrášek