[Fanda] dotazkdropboxu

Martin Klein marklein na seznam.cz
Pátek Září 4 13:10:46 CEST 2015

Dobrý den.

Jde o "reklamní" mail služby.

Upozorňují Vás na možnost přes sdílenou složku Dropboxu sdílet soubory s
druhými lidmi
místo abyste je musela posílat e-mailem, a také o možnosti na nich
on-line spolupracovat přes MS Office on-line.

Pokud nechcete tyto infomaily dostávat, můžete odkliknout

If you prefer not to receive these tips from Dropbox, please go here.

odkaz HERE.

Ale popravdě, nevím, jestli to bude stačit, nebo budete přesměrována  na
nějakou stránku,
kde je třeba něco nastavit. Nezkoušel jsem to.

Přeji hezký den.

Martin