[Fanda] dotazkdropboxu

Marcela Martynková sourozenci na tiscali.cz
Pátek Září 4 12:51:02 CEST 2015

Dobrý den Všem
Z Drop boxu mi přišel tenhle mail, z kterého kopíruju text a protože
nevládnu angličtinou, tak se obracím na Vás, abyste mi prosím poradili, co s
tím..
Předem moc díky.
Zdraví a krásný víkend přeje
Martynková Marcela

A tady je vykopírovaný text daného mailu:

	Hi Marcela,

Emailing files to people is a pain! Dropbox's shared folders let you share
stuff with others, and work together on projects.
Create a shared folder

When you save something to a shared folder, it'll be as if you saved it
straight to your teammates' computers. When any changes are made, you'll see
them instantly and get a notification too!

Happy sharing!
- The Dropbox Team

If you prefer not to receive these tips from Dropbox, please go here.
Dropbox, Inc., PO Box 77767, San Francisco, CA 94107	C 2015 Dropbox