[Fanda] google chrome

Miloslav Lebeda miloslav.lebeda na gmail.com
Pátek Září 4 12:29:35 CEST 2015

Dobrý den.
Obávám se, že vám to říká, že máte nekompatibilní hlas, protože krom
chromebooků nevím o žádném zařízení, které pro nás chrome podporuje, a to
ještě je otázka, jestli u těch jejich chromebooků je ta podpora česky, ale
možná ano, protože tam asi je nějaká verze Androidu, ale ve Windows máte
asi smůlu.