[Fanda] prozba

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Září 4 08:45:25 CEST 2015

Ještě jednou zdravím,
Po zaškrtnutí políček je nezbytné ještě přejít na seznam záložek.
Tabulátorem tedy přejdeme na seznam a jako první se zobrazí Systém,
šipkou doprava přejdeme na záložku 7zip a tabulátorem přejdeme na
zaškrtávací políčko Integrovat do kontextového menu. Po zaškrtnutí a
potvrzení by měl 7zip fungovat.
Jarek