[Fanda] prozba

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Září 4 08:37:40 CEST 2015

Zdravím,
zkuste toto:
1. Najděte 7zip podmenu. Tam odentrujte File manager.
2. Stiskněte levý alt a šipkou doprava najděte nástroje a šipkou dolů
možnosti a dejte enter.
3 7zip oznamuje formáty, které rozezná a může je rozbalit. Jsou tam
zaškrtávací políčka a ty je nutné zaškrtnout. Já mám zaškrtnuta všechna
políčka.
Po zaškrtnutí všech políček potvrďte tlačítkem OK.
Jarek