[Fanda] problém s Outlookom

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Pátek Září 4 08:03:04 CEST 2015

Zdravím Ondro,

ja ani viac info, zial, nemam. Je to win. 8 (aj to viem len z obrazka).
Podla mna tam bude nieco so zabezpecenim. Firemny router je v pohode, ale
ked je inde, tak nie...

Zu.

On September 3, 2015 10:38:07 AM Ondrej Rosik <ondrej.rosik na gmail.com> wrote:

No... píšeš hrozne málo info, takže aký systém používa? Na akom serveri
má poštu (mail alebo niečo iné?)

Dňa 2. 9. 2015 o 21:07 Zuzana Rojíková napísal(a):