[Fanda] google chrome

Pátek Září 4 07:30:30 CEST 2015

Zdravím,
ak sa rozhodnete tento prehliadač používať, chcel by som poradiť ešte
dva triky, na ktoré som prišiel.
Niekedy sa stáva, že ak si otvoríte nejakú stránku, čítač obrazovky sa
akoby zasekne na jednom riadku a šípkami sa neviete na stránke pohnúť.
Toto eliminujete, ak stlačíte f11, čím prepnete zobrazenie na celú
obrazovku a stránka sa vám pre čítač obrazovky odomkne. V tomto režime
by ste sa však nedostali znova na adresný riadok pre napísanie ďalšej
adresy, teda potom to treba f11 znova prepnúť.
Niekedy sa tiež stane, že ak otvoríte nejakú stránku, zdanlivo sa nič
nezmení a čítač obrazovky vám stále číta obsah predošlej stránky.
Stránku treba ručne obnoviť, pre Nvda insert f5, pre Jaws insert escape.
Myslím si, že aj keď má tento prehliadač výbornú odozvu, nieje veľmi
vhodný na denné používanie, ale určitá alternatíva na niektoré situácie
to môže byť.