[Fanda] Nastaveni vychoziho zdroje zvuku pro nahravani

Pátek Září 4 07:21:43 CEST 2015

Zdravím,
vo windows 7 to funguje tak, že narozdiel od xp, kde ste si vyberali
zdroj nahrávania v spomínanom ovládaní hlasitosti si v 7 vyberáte zdroj
priamo v aplykácii, teda v skype, či v nahrávacom programe. Tiež je
možné v ovl. paneli v aplykácii zvuk na druhej karte nahrávanie vybrať
určité zariadenie a tabulátorom sa dostať na tlačítko predvoliť.