[Fanda] google chrome

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Září 4 02:59:46 CEST 2015

Jak to tady už léta čtu, asi všichni jste tady chrome. Možná nějaká
mozková vada, či co. Když na něco nemám, tak se do toho neseru a nechám
si to udělat od lidí, co tomu rozumí. Tímto končím i s touto konferencí,
neb pán všemožný-nic nemožný mi ani po roce nedokázal odpovědět, jak je
možné, že se dá na Google najít moje telefonní číslo na mojí neveřejnou
pevnou linku, kterou jsem tu kdysi psal ve svých kontaktech s dobrým
úmyslem, a s tím, že tato konfera se nebude indexovat do vyhledávačů.
Dále chci upozornit, že na Svobodném vysírači CS figuruje jakási
Johanka. Ve skutečnosti je to Pavlína Konečná, od Vítězslava Jiráska.
Srabství odboje sice nechápu, ale dobře, já sám se aspoň za to, co kde
píšu, umím podepsat svým občanským jménem. Takže, loučím se s loučí v
ruce a mějte se tu hezky. Jaromír Vít.