[Fanda] Nastaveni vychoziho zdroje zvuku pro nahravani

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Září 3 23:11:30 CEST 2015

Ahoj fandové. Můžu nějak ve Windows 7 nastavit výchozí zařízení pro
nahrávání? Jestli se mi bude zvuk nahrávat z mikrofonu nebo se bude
zachytávat přímo ze zvukové karty, u hodně karet se ten zdroj nazývá what u
hear. Ve Windows XP jsem věděl, jak se to v ovládání hlasitosti nastavuje,
ale tady to nějak nemůžu najít. V nastavení hlasitosti není myslím ani žádné
menu, dá se tam jen posuvníkem nastavit celková hlasitost, ztlumit zvuk nebo
otevřít směšovač, kde se dá nastavit hlasitost pro otevřené programy. Zdraví
Michal.