[Fanda] program vycisteni disku

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Září 3 23:11:11 CEST 2015

Ahoj,
nerad bych se pletl, ale myslím, že s tím programem nemůžete nic
poškodit - on Vám vlastně nedovolí smazat nic jiného, než třeba dočasné
soubory, nějaké ty soubory zpráv o zasílání chyb či jak se to jmenuje a
podobné věci.
U každé té položky v seznamu vidíte, kolik místa zabírá.
Jediné, co mě teď napadá je to, že pokud půjdete do dalších možností,
jdou tam vyčistit i staré body obnovení systému, které také dovedou
zhltnout spoustu místa, vyjma bodu posledního, ten to zachová.
Myslím si ale, že pokud neděláte se systémem kdoví jaké psí kusy, tak
nepotřebujete v systému skladovat x bodů obnovení, nevím;
já dokonce svého času tuto službu vypínal, ale jednou se mi to úplně
nevyplatilo, takže ji mám opět zapnutou - tedy ono obnovení systému.
Martin.